Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T21:08:50+02:00
Związek frazeologiczny, frazeologizm – utrwalone w użyciu połączenie dwóch lub więcej wyrazów, które ma znaczenie symboliczne, np. biała flaga, marzenie ściętej głowy, wypić duszkiem albo pójść po rozum do głowy.
Do związków frazeologicznych zaliczane mogą być także przysłowia, porzekadła, sentencje i maksymy.

2010-03-29T21:09:26+02:00
Wisi na cienkiej nici oznacza, że ktoś ma ostatnią szanse do wykorzystania , jest tak wtoczony w kłamstwo ,że ciężko mu się będzie podnieść.
2010-03-29T21:12:06+02:00
Wisi na cienkiej nici - czyli (własnymi słowami: coś bliskie rozwaleniu się, np.gdzy ktoś się kłóci ciągle to przyjaźń wisi na cienkiej nici (włosku)


Mam nadzieję, że pomogłam.:)))