Odpowiedzi

  • qwes
  • Początkujący
2010-03-29T21:10:33+02:00
Przyjaciel na zawsze
Mila atmosfera
Czuc sie swobodnie
Rozpasc sie latwo
dom
miec mieszaknie
mieszkac razem
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T21:11:58+02:00
1. ?
2. Miła atmosfera, i dalej nie wiem jak powiedzieć xd
3. Czuć się u kogoś jak u siebie w domu, znać tam każdy kąt, zachowywać się tak jak u siebie.
4.Zajmować się domem samemu, spłacać rachudki, sprzątać itd ;]
5. Cos rozpadło się błyskawicznie, zostało zrównane z ziemią.
6. Cztery ściany to w przenosni dom.
7. Mieć gdzie mieszkac
8. Mieszkać z rodziną, czy przyjacielem w jedym domu.
5 4 5