Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-29T21:11:49+02:00
Jak pan myśli sprawdza pan sie jako wojt???

czy mieszkancy pana szanuja???


czy nienarzekaja na zmiany jakie pan wprowadza?????



jakie ma pan plany dla miasteczka????


co chciał by pan jeszcze zmienic w naszym miasteczku????
2010-03-29T21:17:08+02:00
Jakie zamierza pan wprowadzic zmiany podczas swoich rzadow.?
czy zamierza pan wystapic o dotacje unijne.?
kiedy zostana wszczete prace remontowe przedszkola.?
kiedy dzieci dostana nowy plac zabaw.?
czym zaskoczy pan mieszkancow.?