Uzupełnj tabelę wybranymi wytazami z ramki.

góra , krórzy,powtórzyć , spróbować, wciąż, sposób , ruch , zdarzenie północ, wzdłuż zwierzęta, mężczyzna, krążyć, obdarzyć, wzniósł, służba , księżyc , wschód . narzędzie , móc , stworzenie, pióro, smiech, zółty, zachwyt, książka , blacha , róża , duch, kruchy,puchar,piach,uważny.

a) Pierwsza grupa : Wyrazy z ó wymienne .
b) Druga grupa : wyrazy z rz wymienne .
c) trzecia grupa : wyrazy z ch wymenne.
d) wyrazy z ż wymienne.


POMOCY !! Nie jestem dobry z ortografii . :/:/

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T11:15:36+01:00
A ) - powtórzyć , sposób , wniósł , wschód , móc , pióro .
B ) - którzy , obdarzyć , stworzenie .
C ) - ruch , śmiech , blacha , duch , kruchy , piach.
D ) - wciąż , wzdłuż , uważny.
2009-11-01T11:20:24+01:00
A) powtórzyć-powtarzać , sposób-sposoby , wschód-wschodzić , móc-mogę , wzniósł-wznosić , pióro-pierze .
b) którzy-który , powtórzyć-powtórka , obdarzyć-obdarować , stworzenie-stwór .
c) ruch-ruszenie , śmiech-śmieszne , blacha-blaszany , duch-dusza , kruchy-kruszyć ,piach-piasek .
d) krążyć-krąg , książka-księga , uważny-uwaga