Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T21:22:46+02:00
Odp.
Masa zjedzonej czekolady;
1/4*200[g]=200[g]/4=50[g];
Obliczam zawartość dostarczonego tłuszczu;
(50[g]*32)/100=16[g] tłuszczu.
Odp.Dostarczymy 16[g] tłuszczu.
15 4 15
2010-03-29T21:22:51+02:00
(200/4)*32% = 16 g tyle dostarczysz
7 3 7
2010-03-29T21:49:31+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Z def. stęż. procent.
25g-----100g
xg------200g
x=50g czekolady

Zawartość tłuszczu wynosi:
32g tłuszczu-----100g czekolady
xg tłuszczu------50g czekolady
x=16g tłuszczu
Dostarczymy 16g tłuszczu
10 4 10