Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T21:12:29+02:00
M: przyjaciel
D: przyjaciela
C: przyjacielowi
B: przyjaciela
N: (z) przyjacielem
M: (o) przyjacielu
W: przyjaciel(u)!

l. mn.

M: przyjaciele
D: przyjaciół
C: przyjaciołom
B: przyjaciół
N: (z) przyjaciółmi
M: (o) przyjaciołach
W: przyjaciele!
6 5 6
2010-03-29T21:12:58+02:00
Przyjaciele
M-przyjaciele
D-przyjaciół
C-przyjaciołom
B-przyjaciół
N-przyjaciółmi
Msc-przyjaciołach
W-przyjaciele
2010-03-29T21:13:24+02:00
M. przyjaciele
d. przyjaciół
c. przyjaciołom
b. przyjaciół
n. z przyjaciółmi
msc. o przyjacielach
w. przyjaciele!