Uporządkuj etapy przepływu impulsu nerwowego w komórce nerwowej

... ciało neuronu
... akson
... dendryt



Za odbiór bodźców z narządów zmysłów i przekazywanie ich do mózgowia odpowiadają
a) włókna nerwowe
b) nerwy czaszkowe
c) nerwy rdzeniowe
d) ośrodki w korze mózgowej

3

Odpowiedzi

2010-03-29T21:14:57+02:00
Dendryt, akson, ciało neuronu

d)
6 1 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T21:15:11+02:00
Dendryt, ciało neuronu. akson

b) nerwy czaszkowe
9 4 9
2010-03-29T21:20:45+02:00
1. ciało neuronu
2. dendryty
3. akson

A to następne zadanie, to wydaje mi się, ze odp A
2 1 2