Odpowiedzi

2010-03-29T21:18:58+02:00
Możesz zamieścic:
- akwedukty
- opisy np. Owidiusza, Wirgiliusza
- zdjęcie i opis Koloseum
- Mapke gdzie to sie znajdowało
- a tytuł moze byc: W starożytnym Rzymie, lub " w Wiecznym Miescie"
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T21:31:11+02:00
BUDOWLE
* Circus Maximus
* Koloseum
* Panteon w Rzymie
* termy
* Forum Romanum
* amfiteatry
* Forum Trajana, Forum Cezara, Forum Augusta, Forum Wespazjana, Forum Nerwy
* Domus Aurea (Złoty Dom Nerona), Pałac Domicjana na Palatynie, Willa Hadriana, Pałac Dioklecjana w Spalato
* Ara Pacis
* mauzoleum, Mauzoleum Augusta, kolumbarium rodziny cesarzowej Liwii
* akwedukt Pont-du-Gard
* Łuk Tytusa,
* Kolumna Trajana, Kolumna Marka Aureliusza, Kolumna Fokasa
LEGENDA O POWSTANIU RZYMU
BOGOWIE RZYMSCY
ZYCIE CODZIENNE W STAROZYTNYM RZYMIE
TRANSPORT I DROGI
MONETY RZYMSKIE
itp.
7 3 7