Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T23:44:58+02:00
Warszawa, 30 marca 2010 r.

Kochany Boże!

Dziękuję Ci za to, że obdarowałeś mnie tak wspaniałą rodziną. W ich gronie czuję się tak, jakby ktoś doczepił mi skrzydła. Radość mnie nie opuszcza i zawsze mam chęć przeżyć nowy dzień. Mam dużo przyjaciół, z którymi spędzam czas. Są oni bardzo ważni w moim zyciu. Każda chwila poświęcona dla nich jest dla mnie wartościowa. Wiem, że mogę na nich liczyć. To wszystko dzięki Tobie Boże. Ty stworzyłeś człowieka, który ma uczucia. Dałeś mu władzę na świecie lecz powinniśmy pamiętać o tym, aby każdemu dobrze się żyło. Mam nadzieję, że będą jedną osobą z wilelu, która wprowadzi choć trochę szczęścia. Wstając rano i wyglądając przez okno widzę ludzi podążających do szkoły, pracy. Każdy z nas ma swój cel lecz dążąc do niego nie powinniśmy zapominać o innych. Daj mi moc, abym i ja nie zapomniała.

Agnieszka


Pozdrawiam i proszę o naj ;)
2 5 2
2010-06-24T21:29:31+02:00
Boże proszę Cię o całe dobro dla mnie i dla mojej rodziny.
Przepraszam za wszystko co uczyniłam/em i prosze o wybaczenie.
Dziękuje za to co mi dałeś i co mi dasz.
Bardzo Cie kocham Boże.
2 3 2
  • Użytkownik Zadane
2010-06-24T21:57:52+02:00
Boże ty jedyny co ocalasz ludzi od zła pomóż mi w trudnych wyboistych drogach mego życia ty który zbawiłeś świat i oddałeś krew za nasze grzechy pomóż mi być dobrym dla ludzi i całego stworzenia twego daj mi łaski uświecające abym mogl dobrze postrzegać świat i ludzi.
1 5 1