Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T21:25:18+02:00
Ludziom więcej szczęścia powiino dawać to że uszczęśliwiamy innych ludzi dając im coś a nie biorąc . Św. Paweł chce przez to namówić ludzi do robienia dobrych uczynków i myśleniu nie tylko o sobie.

Licze na naj ;)
1 5 1
2010-03-29T21:26:33+02:00
Te słowa można rozumieć na wiele sposobów ale ja na to patrze tak: człowiek czerpie większa satysfakcje jeśli coś da bliźniemu a nie jeżeli od niego dostanie. Religia katolicka jest nauką która nakazuje dzielić się z bliźnimi wszystkimi dobrami materialnymi jakie posiadamy.
1 4 1
2010-03-29T21:27:00+02:00
Papież stwierdził że więcej szczęścia jest w dawaniu aniżeli w braniu.Myślę że ma rację,ponieważ bardzo przyjemnie jest jeżeli ktoś komuś cos da.Ludzie są wredni i zazdrośni.Lepiej coś komuś podarować lub go polubieć niż ukraść.
1 3 1