Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T21:33:41+02:00
1. Pp= 400cm kwadratowych
wysokość pitagorasem
10 pierwiastków z 2 (polowa przekątnej kwadratu)
krawedz boczna = 20

10 pier z 2 kwadrat = 200

200 + x^2 = 400
x^2 = 200
x= 10 pierwiastków z 2

V = 1/3 Pp * h
V= 1333 1/3 pierwiastków z 2

2. przekątna kwadratu = 6 pier z 2
promien kola to polowa przekatnej kwadratu = 3 pier z 2


wysokość trójkąta równB = 9 pier. z 3
9 pier. z 3 * 2/3 = 6 pier z 3 (promien 2 kola)


piewiatek z 3 jest wiekszy niz z 2 więc na logike ten opisany na trójkącie jest wiekszy
1 5 1
2010-03-29T21:40:10+02:00
1. v=1/3Pp*H

Pp=20*20
Pp=400

10 do potęgi + H do potęgi = 20 do potęgi

100+H do potęgi=400
H do potęgi = 300


H = pierwiastek z 300
H= 10 pierwiastek z 3
1 5 1