Siemka! Jak napisać takie zdanie po angielsku>
"Buty są wykonane ze skóry a w środku wypełnione są pianką."
Proszę o dokładne i poprawne odpowiedzi. NIE używać translatorów! JA sprawdze i bedzie spam. HCce miec na 100% dobrze.

3

Odpowiedzi

2010-03-29T21:28:28+02:00
Shoes are made from the skin and in the with foam
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T21:28:36+02:00
Theese boots are made from leather, and they are filled with foam.
2010-03-29T21:29:40+02:00
Shoes are made are leather but inside filled up with foam. :)
pozdrawiam :*