Odpowiedzi

2009-11-01T11:26:22+01:00
X+0,2x=4,20
1,2x+4,20
x=3,50
15 2 15
2009-11-01T11:26:53+01:00
120 % - 4,2 zł
100% - x

x- cena biletu przed podwyżką

120x=420/120
x =3,5 zł

;))
21 3 21
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T11:29:06+01:00
X - cena biletu przed podwyżką

x + 20% z x - cena biletu po podwyżce

x + 20% z x = 4,20 zł
x + 0,20 * x = 4,20 zł
1,20 x = 4,20 zł
x = 3,50 zł

Pozdro)
35 3 35