Odpowiedzi

2010-03-29T21:30:49+02:00
To przysłowie używane jest w sytuacji, kiedy osoba, która ma coś na
sumieniu, doszukuje się aluzji do swych czynów w wypowiedziach innych osób i gwałtownie reaguje, czym zwykle się zdradza. Opisana sytuacja jest zarazem opisem znaczenia przysłowia.
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T21:33:43+02:00
Przysłowie "Uderz w stół, a nożyce się odezwą" oznacza, że jeśli np. coś zrobimy ludzie od razu się odezwą, że coś im się nie podoba (nozyce).
3 2 3