Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T21:30:52+02:00
Znaczy to, że wystarczy kogoś podbudzić swoimi podburzeniami, a sam przyzna sie do błędu
18 3 18
2010-03-29T21:33:23+02:00
1.To przysłowie używane jest w sytuacji, kiedy osoba, która ma coś na
sumieniu, doszukuje się aluzji do swych czynów w wypowiedziach innych osób i gwałtownie reaguje, czym zwykle się zdradza. Opisana sytuacja jest zarazem opisem znaczenia przysłowia.
12 3 12