Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T21:34:04+02:00
1. zabić czlowieka slowem znaczy zranić jego psychike i w jakis spokob ja zaburzyc, wtedy owy czlowiek staje sie zamkniety w sobie i boi sie swiata zewnetrzenego.
2. ponieważ jest to obraza, nie zawsze możeby przyżec że zrobimy to w 100%. wtedy karzemy go.
1 5 1
2010-03-29T22:04:54+02:00
1. To znaczy zranić go psychicznie mową....czasami człowiek jest tak wykończony psychicznie, że zabija się
2.Ponieważ, życie jest pełne niespodzianek. Możemy coś obiecać, a w drodze do obietnicy możemy zginąć. Jednocześnie obietnica zostaje niedotrzymana.