Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T14:59:34+01:00
Die Kartoffelsuppe
die Schnitzel mit Kartoffeln
die Kartoffelsalat
die Kartoffelpuffer
die Dessert mit Kartoffeln
die Kartoffel-Eis :D
die Pizza mit Kartoffeln

Nie wiem co jeszcze, mam nadzieje że starczy :)

Tu po polsku:
zupa ziemniaczana
kotlety z ziemniakami
sałatka z ziemniaków
placki ziemniaczane
deser z ziemniakami
lody ziemniakowe :D
pizza z ziemniakami
1 5 1
2009-11-01T15:44:08+01:00
Die Kartoffelsuppen
die Kartoffelpuffer
die Kartoffelsalat
die Pizza mit Kartoffeln
1 5 1