Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-29T21:44:49+02:00
Http://ansze04.blox.pl/2009/05/KWIAT-PAPROCI-LEGENDA.html
Chyba to ;)

mam nadzieje że pomogłam =)



Zobacz jeszcze to:

http://burza-mozgow.bloog.pl/id,4260526,title,Tajemniczy-kwiat-paproci,index.html?ticaid=69e55
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T21:49:58+02:00
Http://www.swistak.pl/a6036599,Jak-Boruta-zakochal-sie-w-karczmarzowej-corce-Kur.html#


http://ansze04.blox.pl/2009/05/KWIAT-PAPROCI-LEGENDA.html



http://www.ezoforum.pl/legendy/1906-legendy-polskie.html


myśle że choć troszkę pomogłam... ;)