Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T22:03:01+02:00
1) Wyksztalcenie:
a) podstawowe
b) gimnazjalne
c)średnie
d)wyższe

2) Płeć:
a)mężczyzna
b) kobieta

3)Dochody:
........................
4) Rok urodzenia:
.......................
5)W którym banku posiada pan/pani konto?
a) PKOBP
b) Bank pocztowy
itp.
6) Jak często wpływają środki na pani/pana konto?
a) codziennie
b) co kilka dni
c) co tydzien
d) co miesiąć
7) Czy oferta aktualnego banku pani/panu odpowiada?
a)tak
b)nie
8) Jesli miała by pani.pan zmienic bank to na jaki?
a)MBank
b)Kredyt Bank
c)Lukas bank
9)Który z wynianionych banków posiada według pani/pana najmniej korzystną ofertę
a)Mbank
b)Kredyt bank
c) Lukas bank
10) Jaka jest aktualna stawka którą powiada pan/pani na kącie?
a) 0- 100
b) 100-1000
c)1000-10000
d) od 10000
11) Ile wg pani powinno wynosić oprocentowanie kredytu?
a) 3%
b)4%
c)5%
12) Czy obsługa w pani/pana aktualnym banku jest miła?
a)tak
b)nie
13) Co zmieniłby pan/pani w swoim banku?
a)obsługę
b)oprocentowanie kredytów
c) inne (jakie?)
.........................................
14) W jaki sposób kontaktuje sie pani z bankiem?
a)osobiście
b) telefonicznie
c) inne (jakie?)
.........................................
15) Czy została pani/pan kiedys pokrzywdzony poprzez nieprawidłowości jakie mogły wystąpić w danym banku? jaka to byla sytuacja?
........................................
..........................................
...................................
2010-03-29T22:05:30+02:00
1) Co sądzisz o naszych usługach?
2) czy jestes zadowolony z naszych usług? Dlaczego?
3) ile wydajesz miesięcznie na nasze usługi?
4) czy uwazasz ze sa one warte tych pieniedzy?
5)czy twoja rodzina korzysta z naszych usług?
6)Czy twoi znajomi korzystaja z naszych usług
7) Czy poleciłbyś nasze usługi znajomym?
8) Z której uslugi ostatnio korzystales?
9) jak czesto korzystasz z naszych usług?