P (prawda) F(fałsz)


1 Strefa sawann afrykańskich jest gęsto zaludniona. ....
2 Pasterze w Sahelu wraz ze swoim stadami bydła , owiec i kóz prowadzą wędrowny tryb życia . ....
3 Najczęściej uprawiane na sawannach zboża to proso i kukurydza. ....
4 Duże dochody przynoszą mieszkańcom sawann plantacje kawy, herbaty i bananów. ....
5 Długotrwałe susze w Sahelu, brak żywności, ody i paszy dla zwierząt są przyczyną biedy, niedożywienia i dużej śmiertelności wśród ludzi i zwierząt. ....
6 Klimat Sahelu sprzyja uprawie ziemi. ....
7 Strefa sawann afrykańskich jest bardzo słabo zaludniona. .....
8 Tradycyjnym zajęciem mieszkańców sawann jest rolnictwo i paserstwo. ....

Dam naj osobie która będzie miała więcej dobrych odp .. ;] z góry dzięki .. PS. Jak jedna osoba odp no to dam już tej jednej naj !

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-29T21:52:12+02:00
1.f
2.p
3p

4f
5p
6f
7p
8p
19 3 19
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T21:56:45+02:00
1 Strefa sawann afrykańskich jest gęsto zaludniona. PRAWDA
2 Pasterze w Sahelu wraz ze swoim stadami bydła , owiec i kóz prowadzą wędrowny tryb życia . PRAWDA
3 Najczęściej uprawiane na sawannach zboża to proso i kukurydza. PRAWDA
4 Duże dochody przynoszą mieszkańcom sawann plantacje kawy, herbaty i bananów. FAŁSZ
5 Długotrwałe susze w Sahelu, brak żywności, ody i paszy dla zwierząt są przyczyną biedy, niedożywienia i dużej śmiertelności wśród ludzi i zwierząt. PRAWDA
6 Klimat Sahelu sprzyja uprawie ziemi. FAŁSZ
7 Strefa sawann afrykańskich jest bardzo słabo zaludniona. FAŁSZ
8 Tradycyjnym zajęciem mieszkańców sawann jest rolnictwo i paserstwo. PRAWDA

PODPOWIEDŹ (m.in.o zaludnieniu): http://pl.wikipedia.org/wiki/Sawanna
30 4 30
2010-03-29T21:57:31+02:00
1) prawda
2) prawda
3) prawda
4)fałsz
5)fałsz
6)prawda
7)fałsz
8) prawda


Miałam podobne zadanie ostatnio :?DDD
13 1 13