Przetłumacz :

Sie hat ihrer Schwester bei den Hausaufgaben geholfen.
Sie hilft ihrer Schwester bei den Hausaufgaben.

Ich mache Betten.
Ich habe Betten gemach.

Ihr wascht das Auto.
Ihrr habt das Auto gewaschen.

Er saugt den Staub.
Er hat den Staub gesaugt.

Wir räumen die Wohnung auf.
Wir haben die Wohnung aufgeräumt.

Wir gehen mit dem Hunf spazieren.
Wir sind mit dem Hund spazieren gegangen.

Du fütterst dein Kaninchen.
Du hast dein Kaninchen gefüttert.

Markus spült das Geschirr Markus hat das Geschirr gespült.

Ich putze mein Fahrrad.
Ich habe meine Fahrrad geputzt.

Du bringst den Müll weg.
Du hast den Müll weggebracht.


Weście postarajcie się jak najszybciej to przetłumaczyć bo na 13,00 jadę na cmentarz a muszę wyjechać o 12,30 a jeszcze muszę się przygotować xxD

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T11:48:21+01:00
Jej siostra pomagała mi w nauce
Jej siostra pomaga mi w nauce.

Ja ścielę łóżko.
Ja ścieliłam łóżko.

Ja myję auto.
Ja myłem auto.

Ja odkurzam pokój.
Ja odkurzałem pokój.

Ja sprzątam mieszkanie.
Ja sprzątałem mieszkanie.

Ja idę z psem na spacer.
Byłem z psem na spacerze.

Ja karmię chomika.
Ja karmiłem chomika.

Markus myje naczynia.
Markus mył naczynia.

Ja myję rower.
Ja myłem rower

Ja wynoszę śmieci.
Ja wyniosłem śmieci.
2009-11-01T12:19:07+01:00
Jej siostra pomagala mi w nauce (hat i geholfen - czas przeszly)
Jej siostra pomaga mi w nauce

Robie lozko
Robilem lozko

Myjecie auto
Myliscie auto

Odkurza kurze
Odkurzal kurze

Sprzątamy mieszkanie
Sprzątalismy mieszkanie

Idziemy z psem na spacer
Bylismy z psem na spacerze

Karmisz krolika
Karmiles krolika

Markus plucze naczynia. Markus plukal naczynia.

Myję rower
Myłem rower

Wynosisz smieci (?)
Wyniosles smieci (?)