Przeczytaj na głos podane wyrazy i zaznacz je znakiem + , w których należy zachować głośke nosową podczas wymawiania .

idę , kupuję, kupię, jadę , wojuję , myślę , wtóruję, widzę , stoję , skaczę, wstaję , mogę , biorę , śpię ,chodzę ,niosę , wiozę , nocuję, kopiuję, piję , gotuje , robię , czyszczę , biegnę , ćwicze.

Pomocy !!!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T11:52:02+01:00
2009-11-01T12:13:11+01:00
2009-11-01T13:29:49+01:00
Ide+
kupuje+
kupie+
jade+
mysle+
moge+
niose+
biegne+
5 2 5