Proszee na jutro ;d
zadanie 1 . Zapisz w postaci dziesiętnej
2 i 9\1000
17\10
5482\100
1928\1000.
\ kreska ułamkowa
zadanie 2. Zapisz używając kreski ułamkowej i skróć , jeśli można
a) 0,2 , 0,5 , 0,8 . b) 0,25 , 0,90 , 0,11 . c) 0,03 , 0,35 , 0,035 .

3

Odpowiedzi

2010-03-29T22:08:18+02:00
Zad 1
2,009 1,7 5,482 1,928

2a)1/5 1/2 4/5
b) 1/4 9/10 11/100
c)3/100 7/20 7/200
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T22:10:40+02:00
2 9/1000 = 2,009
17/10 = 1,7
5482/100=54,82
1928/1000= 1,928
zad2)
a)0,2= 2/10 = 1/5
0,5= 5/10 = 1/2
0,8= 8/10 = 4/5
b) 0,25=25/100 = 1/4
0,90=90/100 = 9/10
0,11= 11/100
c) 0.03= 3/100
0,35= 35/100 = 7/20
0,035= 35/1000 = 7/200
2 5 2
  • Użytkownik Zadane
2010-03-29T22:11:29+02:00
1.)

2,0 i 0,009
1,7 i 54,82
19,28

2.)

0,2= 2/10 = ⅕
0,5= 5/10 = ½
0,8= 8/10= ⅘
0,25= 25/100 = ¼
0,90= 90/100 = 9/10
0,11 = 11/100
0,03= 3/10
0,35= 35/100= 7/20
0,035= 35/ 1000 = 7/200


Liczę na naj !!
1 5 1