Odpowiedzi

2009-11-01T11:57:24+01:00
Królestwo 753 r.- 509 r.

Republika 31 r. - 395r .

Cesarstwo 395 r. - 476 r

1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-01T17:16:11+01:00
— znane daty: 753 r.p.n.e., 508 r.pn.e., 27 r.pn.e., 476 r.n.e;
-okres królestwa 753 r.–509 r. p.n.e. małe terytorium wokół Rzymu
-okres republiki 508–27 r. p.n.e.– po upadku monarchii rozgorzały walki plebejuszy z patrycjuszami o władzę
- 27 r.p.n.e.- 284 r.n.e pryncypat
-284-476 r.n.e dominat–
1 5 1