Odpowiedzi

2010-03-29T22:12:26+02:00
Bo chce by to byla moja swiadoma decyzja- kiedys rodzice decydowali za mnie. Takie odnowienie umocni mnie w wierze ze jestem dzieckiem Boga
1 4 1
2010-03-29T22:15:53+02:00
Poniewaz jest to dla mnie bardzo wazne .Mimo mojego wieku chce to odnowic byc w pełni chrzescijaninem moimo ze nie wszyscy jesteśmy wzorami ale ja sie staram nim byc ii bardzo mi zalerzy na tym aby odnowic chrzest.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T23:02:50+02:00
Chcę odnowić chrzest św., ponieważ czuję że jest mi to potrzebne, aby na nowo zjednać się z Panem Bogiem, jak i również po to, by poczuć w sobie wiarę i chęć do poznawania dalszej nauki katechlizmu.
2 5 2