Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T22:16:35+02:00
Become-become stać się
begin-began rozpocząć
bite-bit kąsać, ugryźć
bring-brought przynieść
burn-burnt/burned płonąć, palić
buy-bought kupować
catch-caught złapać
choose-chose wybrać
come-come przyjść
cost-cost kosztować
cut-cut ciąć
do-did robić
draw-drew ciągnąć, rysować
drink-drank pić
drive-drave gnać, jechać
1 5 1
2010-03-29T22:17:46+02:00
1. stać się
2. zacząć
3. gryźć
4. przynieść
5. palić się
6. kupować
7. łapać
8. wybierać
9. przychodzić
10. kosztować
11. ciąć
12. robić
13. rysować
14. pić
15. jechać
1 5 1
2010-03-29T22:18:50+02:00
Become-become - zostać
begin- began - rozpocząć
bite-bit- gryźć
bring-brogh- przynieść
burn-barnt/burned - palić
buy-bought- kupować
catch-caught- złapać
choose-chose- wybrać
come-come -przyjść
cost-cost - kosztować
cut-cut - ciąć
do-did -robić
draw-drew - rysować
drink-drank - pić
drive-drave- jechać
1 5 1