Odpowiedzi

  • Duox
  • Rozwiązujący
2010-03-29T22:19:25+02:00
1,07
+700 stan konta 700
data 2,05
-810 stan konta oblicz = -110
data10,05
-100stan konta oblicz = - 210
data 15,05
+250 stan konta oblicz = 40
data 17,05
+110stan konta oblicz = 150
21,05
-330stan konta oblicz = - 180
data
30,03
-100 stan konta oblicz = - 280
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T22:26:07+02:00
1.05
Stan konta = 700 zł

2.05
Stan konta = 700 zł - 810 zł = -110 zł

10.05
Stan konta = -100 zł + (-110 zł) = -210 zł

15.05
Stan konta = -210 zł + 250 zł = 40 zł

17.05
stan konta = 40 zł + 110 zł = 150 zł

21.05
Stan konta = 150 zł - 330 zł = -180 zł

30.05
stan konta = -180 zł + (-100 zł) = -280 zł

Odp: Na koncie jest do oddania 280 zł.

Pozdro:D