Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T22:39:08+02:00
1.narysuj wykres y=x

2. odbij wszystko to, co jest poniżej osi OX "na górę", czyli symetrycznie względem osi OX.

Powinno Ci wyjść takie V z wierzchołkiem w punkcie (0,0)
2010-03-29T22:41:05+02:00
Y=|x|


x---(-3)----(-2)-----(-1)------0-----1------2
y----3-------2---------1-------0------1-------2

tu masz tabelke nie patrz na kreski



lub inaczej narysuj prosta y=x i to co pod osia x odbij do góry