Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-29T23:16:21+02:00
Cechy ogólne: czuła,poważna,ładna,szczera,spontaniczna,miła,uprzejma,przyjaźnie nastawiona do ludzi,szczęśliwa,wesoła,radosna,odpychająco koleżeńska.
Wygląd.:
TWARZ KRESKI BYŁA DELIKATNA I ŁADNA.MIAŁA ONA PROMIENNE,BURE OCZY Z WIELKIMI RZĘSAMI I BURE WŁOSY.BYŁA SZCZUPŁA,UBIERAŁA SIĘ DZIWACZNIE,NOSIŁA OBSZERNE CIUCHY I WŁASNEJ ROBOTY DODATKI NP.TOREBKI,PASKI..
15 4 15
2010-03-29T23:17:25+02:00
Delikatna,miła o promiennych burych oczach z wielkimi rzęsami i burych włosach ubrana w obszerne ubrania śmiesznie
Dziewczyna była bardzo samodzielna, opiekuńcza i troskliwa. uprzejma. Bohaterka była również bardzo spontaniczna.
11 3 11