Odpowiedzi

2010-03-30T08:07:03+02:00
Zalety Pająków zjadają inne robale. Wady Pajakówczasami gryzą, występują w domach. Kleszcze wywołują zapalenie opon muzgowych.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T08:07:29+02:00
Kleszcze wywołują boleriozę
Borelioza nie przenosi się bezpośrednio z człowieka na człowieka, musiałaby zaistnieć sytuacja, która doprowadziłaby do zakażenia krętkami żyjącymi na obrzeżach zmian skórnych rumienia wędrującego.
3 5 3