A)Pan jabłoński przez rok zarobił 35 487 zł, a pan Wroński przez siedem miesięcy 21 275 zł. Oszacuj, który z nich miał wyższy średni miesięczny zarobek.

b) Pani Ania zarabia miesięcznie 1677 zł, a pani Kasia 2193zł. Oszacuj, o ile więcej od pani Anu zarabia w ciągu roku pani Kasia .

(proszę o działania )

zad.2
-1,8 * dwie trzecie - 0,8 * ( - trzy czwarte ) do potęgi drugiej + (-2)
_________________________________________________________
-0,9 * pięć dziewiątych + ( - jedna druga)


( Ta linia pomiędzy jednym działaniem a drugim to kreska ułamkowa ! )
To jest jeden przykład !

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T12:23:26+01:00
Zad. 1 a) 35487 : 12 = 2957,25
21275 : 7 =3039, 28
pan wroński ma wyzszy średni miesięczny zarobek

b)1677 * 12 = 20124
2193 * 12 =26316
26316 - 20124 = 6192
wciągu roku pani kasia zarabia więcej od pani ani o 6192 zł


1 5 1
2009-11-01T12:24:50+01:00
Pan Jabłoński 35487zł przez rok
Pan Wroński 21275 przez 7 miesięcy
35487 ÷ 12= w przybliżeniu 3547zł
21275 ÷ 7 = w przybliżeniu3039 zł
3547-3039=508zł
odp większą średnią pęsi mial pan jabłoński o 508zł

b)
ania 1677 *12=20124zł
kasia2193*12=26316zł.
26316-20124=6192zł
odp. różnica roczna wynosi 6192zł
2009-11-01T12:24:54+01:00
A) zarobek roczny pana Błońskiego - 35 487 zł
b) zarobek roczny pana Wrońskiego - 21 275 zł

35487:12 = 2957 21275:12 = 1172

Odp : Wyższy średni miesieczny zarobek mial pan Błoński