Odpowiedzi

2009-11-01T12:27:28+01:00
ZASTOSOWANIE
*przemysł spożywczy
*medycyna
*materiały wybuchowe
*rolnictwo

WŁAŚCIWOŚCI FIZYCZNE
*gaz
*bezbarwny
*słabo rozpuszcza się w wodzie

WŁAŚCIWOŚCI CHEMICZNE
*niemetal
*bezwonny
*nie podtrzymuje spalania


gestosc; 0,808 g na cm szescienny
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T12:29:27+01:00
Azot stosuje się głównie do otrzymywania amoniaku,stosowany w produkcji nawozów sztucznych i materiałów wybuchowych.Sprężony azot stosuje się w przemyśle naftowym do wyciskania ropy naftowej z podziemia.Azot wykorzystywany jest też w spawaniu i lucnictwie

gęstość - 0.808 g cm3