Odpowiedzi

2009-11-01T12:25:01+01:00
Droga nauczycielko!

Piszę ten list do pani z podziękowaniem o lata nauki które z panią spędzam , mam nadzieję że praca w szkole uprzyjemni pani życie oraz czas z nami będzie wesoły . Życzymy pani powodzenia w pracy oraz dalszych sukcesów w nauczaniu
  • viki
  • Początkujący
2009-11-01T12:42:52+01:00
Szanowna pani profesor co u pani słychać . Mi szypko pszeleciały wakacje byłem w niemczech . I zwiedziłem bardzo dóż muzeum i kościołów. {i rospisój sie dalej zapytaj gdzie spedziła wakacje i czy dobrze i potem zakończ czekam na odpowieć podpis }
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T15:18:47+01:00
Droga nauczycielko!
Na początku tego listu chciałam serdecznie podziekowac pani za lata nauki za to wszystko czego sie mogłam nauczyc i dowiedziec dzieki pani wiedzy. Byc może nie zawsze było kolorowo i jak to mi sie wydawało, że wszystko jest trudne, zbyt filozoficzne i nie do pojęcia okazało się jednak w miare przystepną wiedzą kótrą jednak sie dało przyswoic.Teraz to rozumiem. Zdałam maturę i jestem z tego dumna ale zawdzięczam to rowniez pani i pani cierpiwości. Mam nadzieje że pani też bedzie z tego zadowolona. I jeszcze raz dziekuje za tę pomoc.
pozdrawiam
Uczennica....(imie i nazwisko)