Odpowiedzi

2010-03-30T11:27:25+02:00
2m² - 0,5l
x - 3l
x=2*3:0,5
x=12 m²
10 4 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T11:29:41+02:00
Z proporcji:
2m2 ----------- 0,5 l
x m2 ---------- 3l
mnożąc na krzyż:
0,5 *x=2*3
0,5x=6 /:0,5
x = 12
odp:3 l farby pomalujemy 12 m2 powierzchni
15 4 15
2010-03-30T11:30:00+02:00
2m kwadratowe = 0,5 l farby
x = 3 l farby

x=6/0,5
x=12

Odp. Mozna pomalowac 12m kwadratowych majac 3 l farby.
6 4 6