Odpowiedzi

2010-03-30T11:58:19+02:00
Drogi ( wstaw imię ),
W pierwszych slowach mojego listu chcę Cię serdecznie pozdrowić.Piszę do Ciebie, ponieważ pragnę Cię zachecić do przeczytania Biblii.Jest ona czymś niezwykłym, czymś co pomaga przetrwać w życiu. Może Cię ona wiele nauczyć i wskazać Ci co jest dobre, a co zle. Dzięki niej możesz rozwiązywać swoje problemy i troski.Kiedy ją przeczytasz zrozumiesz czym tak naprawdę jest.
Z pozdrowieniami, ( tu wstaw swoje imię ).
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T12:06:19+02:00
Warszawa, dnia 30 marca 2010 r.

Cześć Ania,

Na wstepie mojego listu chciałabym Cię bardzo przeprosic za to, że sie tak długo nie odzywałam, ale całkowicie pochłonęła mnie nauka.
Muszę Ci jednak powiedzieć, że w tym wirze pracy znalazłam jednak chwilę ukojenia i spokoju w Biblii.
Kiedyś myślałam : "jak można czytać Biblie" przecież jest nudna i ciągle opowiada o Bogu, przecież ja już tyle o Nim wiem". Jednak pewnego dnia postanowiłam wziąć w rękę BIblię i.... i zaczęłam czytać strona po stronie...Każde słowo, każde zdanie trafiało do mnie tak dokładnie, że zaczęłam rozumieć świat zupełnie inaczej, w końcu zaczynałam rozumieć sens istnienia, zaczynałam rozumieć i siebie i Boga.
Biblia dała mi tak wiele cenny rad jak żyć, jak postępować...
Ksiega ta wcale nie jest nudna historyjką o Bogu, jest czymś więcej sama.
Biblia daje nadzieje na lepsze życie, daje siłe do zycia. Pozwa zrozumieć jak zyć najlepiej, pomaga żyć, a przede wszystkim pozwala zapomnieć o problemach.
Mam nadzieje, że przekonałam Cię moim listem i zasięgniesz po Biblię do swojej bibliteczki.
Dzisiaj juz wiem, że każdy człowiek powinien czytać z Biblii chociażby jedną kartkę . Polecam Ci ta czynność.

Pozdrawiam
xxxxxxxxxx
P.S. Mam nadzieję, że niedługo się spotakmy, czekam za listem lub telefonem od Ciebie.