Odpowiedzi

2010-03-30T12:48:59+02:00
Pani Zosia zasadziła pewną liczbę tulipanów w ogrodzie. Zapytana czy droga jest ta jej kolekcja tak pięknych tulipanów odpowiedziała, że nie. Zapłaciła za nie tylko 45 zł, a koszt jednego tulipana to 3 zł. Odpowiedz, ile tulipanów rosło w ogrodzie?
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T13:39:25+02:00
W trzech ogrodach kwitło 45 tulipanów. W każdym ogrodzie kwitło po tyle samo kwiatów. Ile zakwitło kwiatów w jednym ogrodzie?
45:3=15
Odp:W ogrodzie zakwitło 15 tulipanów.
1 5 1