Odpowiedzi

2010-03-30T12:38:14+02:00
Należy odpowiedzialnie gospodarować zasobami przyrody, ponieważ większość z nich jest nieodnawialna i po wyczerpaniu ich nie będzie możliwości wytworzenia ich w sposób sztuczny.

=]]
momisia
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-30T12:41:04+02:00
Ponieważ trzeba je zachować dla przyszłych pokoleń.
Trzeba zwrócić uwagę na zagrożenia ziemi (nadmierne używanie)
Także wiele źródeł jest nieodnawialnych (tzn. jak nie bedziemy racjonalnie wykorzystywać to zabraknie tych zasobów za pare lat