Do czego służy Switch sieciowy?
a) do połączenia komputerów sieci lokalnej (np. w szkole)
b) do połączenia komputera sieci lokalnej (LAN) do sieci globalnej
c) do wyłączenia komputera w sytuacji zagrozenia pozarem.

Serwer www to:
a)ydzielony komputer w sieci Internet przechowujący strony www (np. moje)
b) np. domowy komputer (mój) z włączonym oprogramowaniem typu "serwer www"
c) oprogramowanie do przechowywania i udostępniania stron www (np. zawarte w Windows XP/Vista

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T12:43:45+02:00
  • Użytkownik Zadane
2010-03-30T12:44:35+02:00