Odpowiedzi

2010-03-30T13:23:49+02:00
Zależy od skali planu. Jak będziesz miala skalę to zamień ją na metry i podziel wymiary przez skalę.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T13:24:25+02:00
Nie podano skali tego planu, ale
a=4,5m=450cm
b=3m=300cm

wymiary na planie otrzymasz dzieląc te liczby przez skalę planu, np. masz skalę 1:100
to a=450cm:100=4,5cm
b=300:100=3cm
2010-03-30T13:26:58+02:00
A=4,5m
b=3m
p=a*b
p=4,5*3
p=13,5m
odp.Będzie wynosił 13,5m.