Jurek i Wojtek zrobili łańcuchy na choinkę. Łańcuch Jurka ma 3 m długości, a łańcuch Wojtka 2.7m długości. O ile procent łańcuch Jurka jest dłuższy od łańcucha Wojtka? O ile procent łańcuch Wojtka jest krótszy od łańcucha Jurka?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T12:36:34+01:00
O ile procent łańcuch Jurka jest dłuższy od łańcucha Wojtka?
x1=(3-2,7)/2,7=0,3/2,7=1/9=11,11%
ODP o 11,11%
-----------------------------------------------------------------------------
O ile procent łańcuch Wojtka jest krótszy od łańcucha Jurka?
x3=(3-2,7)/3=0,3/3=0,1=10%
ODP o 10%

pozdrawiam

Hans
2 5 2
2009-11-01T12:44:19+01:00
J=3
W=2,7

Jurek do Wojtka (3-2,7)/2,7*100%=11,1%
Wojtek do Jurka 0,3/3*100%=10%
2 5 2