Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T17:29:35+02:00
1.Korzyści z czytania książek:
•Uczymy się szybciej czytać.
•Uczymy się płynniej czytać.
•Gdy czytamy książki widzimy jak zapisane są wyrazy, przez co zapamiętujemy pisownie poszczególnych wyrazów.

2.Moją pasją jest pasja do komputera, lubię ten wynalazek dwudziestego wieku ponieważ można na nim grać, ale używać także niektórych programów, aby odrobić pracę domową lub zrobić jakąś prace dla przyjemności.
Po podłączeniu do tego urządzenia specjalnego kabla lub modemu łączymy się z siecią wszystkich komputerów na świecie tzw. Internet. Najczęściej na komputerach mamy już zainstalowane przeglądarki internetowe, które umożliwiają nam przeglądanie stron www (World Wide Web-światowa pajęczyna).
Ale wracając do internetu niektóre gry posiadają taką opcje jak gra przez internet, możemy grać w tą grę z przyjaciółmi.
Nie tylko gry posiadają taką opcje, niektóre programy też wymagają internetu.
2 3 2
2010-03-31T18:16:55+02:00
1.Czytanie książek:
-uczysz się szybciej czytać
-płynniej czytasz
-dowiadujesz się różnych rzeczy

2.rower,komputer,telewizor są to rzeczy które spotykamy codziennie są kożystne i nie kożystne
korzystne: na rowerze spalisz tłuszcz ,a komputerze sobie pograsz,na telewizorze coś ciekawego obejrzysz .
nie korzystne: na rowerze się spocisz,na komputerze sobie wzrok popsujesz,na telewizorze też wzrok sobie psujesz