Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T13:51:33+02:00
R=10cm=1dm
v=⅓πr²h
1,57dm³=⅓π×1²h/×3
4,71=πh
h=4,71:3,14
h=1,5dm
l=√1,5²+1²=√3,25=0,5√13dm
pole =πr²+πrl=π×1²+π×1×0,5√13=π+0,5√13π=π(1+0,5√13)dm³= około8,8dm²)
2010-03-30T14:01:10+02:00
V = 1/3πr²*H

1/3*π*10cm*10cm*H = 1,57dm³
1/3π*1dm²*H = 1,57dm³ |:1/3
1dm²*Hπ = 4,71dm²
H ≈ 4,71:1:3,14 dm
H ≈ 4,71:3,14 dm
H ≈ 1,5dm

1^+(1,5)^ = l^
1+2,25 = l^
l^ = 3,25
l = √3,25
l = √13 /2

Pc = π*1(1+√13/2)
Pc = π(1+√13/2)