PRZYDATNA INFORMACJA:
Karolina na lekcję techniki musi narysować plan swojego mieszkania w skali 1: 100. Mieszkanie składa się z trzech pokoi, kuchni, łazienki i przestrzennego holu
ZADANIE:
Prostokątny pokój Karoliny o wymiarach 3m x 3,5m znajduje się na lewo od wejścia do mieszkania. Jakie wymiary na planie będzie miał pokój Karoliny?
A) 3,5dm x 3m
b) 0,3m x 0,35m
c) 3m x 3,5m
d) 3cm x 3,5cm
Z GÓRY DZIĘKI ;)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T13:51:00+02:00
1: 100
1cm - 100cm
3m=300cm
3,5m=350cm

300cm:100=3cm
350cm:100=3,5cm

Odp. Wymiary pokoju Karoliny na planie to 3cmx3,5cm.

=]]
momisia
2010-03-30T13:55:30+02:00
W skali 1:100 tzn. 100 razy mniejszy, czyli
odp.d)
3m=300cm
300cm:100=3cm
3,5m=350cm
350cm:100=3,5cm
d)3cmx3,5cm
2010-03-30T13:58:32+02:00
3m : 100 = 0,03m = 0,3dm = 3cm
3,5m : 100 = 0,035m = 0,35dm = 3,5cm
czyli odpowiedź D