Napisz sprawozdanie z wycieczki do zoo. ( Przedstawione wydarzenia mogą być zmyślone). Pamiętaj, aby w sprawozdaniu znalazły się odpowiedzi na pytania:
Kto? Kiedy? Dokąd? W jakim celu? Co się działo? Jakie są moje wrażenia?

Plis pomóżcie to na jutro jest mi potrzebne.:)

Z góry dziękuje!

2

Odpowiedzi

2010-03-30T14:00:07+02:00
Dwa dni temu pojechałem z moją klasą do zoo.Pojechaliśmy tam ponieważ na przyrodzie przerabiamy temat o dzikich zwierzętach.Jak już tam zajechaliśmy to zobaczyłem wiele dzikich zwierząt takich jak :
Tygrysy, lampardy, surykatki itd.
Po zobaczeniutych wszystkich zwierząt nie mogłem uwierzyć, że je zobaczyłem.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T14:01:06+02:00
Dnia 5 marca pojechaliśmy z klasą do Zoo. Było zabawnie . Wycieczka była zorganizowana abyśmy poznali bliżej każde zwierzę . Byliśmy podzieleni na grupy ja byłam w grupie numer 2 , i podziwialiśmy : małpy , niedźwiedzie , żyrafy , zebry i węże . Nie mogliśmy dokarmia zwierząt ! wróciliśmy ok godziny 15.30
3 3 3