Zad.1
Podaj nazwy świąt , w czasie których :
a zwierzęta mówią ludzkim głosem -
b święci się mirrę i kadzidło-
c święci się dużą świece ,tzw. gromnicę-
d połyka się bazię wierzbową-
e zdobi się domy zielenią-
f święci się wianki uplecione z ziół i zboża-
daje naj .

2

Odpowiedzi

2010-03-30T14:00:02+02:00
Podaj nazwy świąt , w czasie których :
a zwierzęta mówią ludzkim głosem -Wigilia Bożego Narodzenia
b święci się mirrę i kadzidło-Trzech Króli
c święci się dużą świece ,tzw. gromnicę-Matki Boskiej Gromnicznej
d połyka się bazię wierzbową-Wielkanoc
e zdobi się domy zielenią-Boże Ciało
29 3 29
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T14:01:24+02:00
Podaj nazwy świąt , w czasie których :
a zwierzęta mówią ludzkim głosem -Wigilia Bożego Narodzenia
b święci się mirrę i kadzidło-Trzech Króli
c święci się dużą świece ,tzw. gromnicę-Matki Boskiej Gromnicznej
d połyka się bazię wierzbową-Wielkanoc
e zdobi się domy zielenią-Boże Ciało
f święci się wianki uplecione z ziół i zboża-oktawa Bozego Ciała
76 2 76