Odpowiedzi

2010-03-30T14:12:41+02:00
Johny Deep

-jak to robisz ze jestes taki przystojny?
-kto jest twoim autorytetem?
-jakie jest twoje hobby?
-jaki jest twoje najwieksze marzenie?
-czy zawsze chciales byc aktorem?
-masz duzo znajomych czy jestes typem samotnika?
-czy masz żone i dzieci?
- w którym z filmów grało ci sie najlepiej?
- jaki jest twoj ulubiony zespół muzyczny?
- czy uwazasz ze jestem sympatyczna osoba? :)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T14:14:52+02:00
1.Gdzie sie teraz znajduje?
2.Jakie gadzety ma w domu?
3.Ile lat juz siedzi na rynku muzycznym /aktorskim?
4.czy sie zaprzyjaznicie
5.Czy ci poda swój nr kom?
6. Czy zaprosi cie do swojego domu?
7. Czy pojdziecie razem na zakupy
8.czy opowie ci szerzej o swoich planach przyszłych
9.czy da ci swoja płyte z autografem?
10.Czy zadaje sie ze sławnymi gwiazdami?
2 5 2