Odpowiedzi

  • isza
  • Rozwiązujący
2010-03-30T14:18:59+02:00
Zdrowych , pogodnych świąt Wielkiej nocy .
Smacznego jajka , bogatego zająca !
I wszystkiego co najlepsze !
8 3 8
2010-03-30T14:22:26+02:00
Aby w te święta w tą Wielka Noc,
W życie Wasze wkroczy radość oraz spokój,
Byście malowali wszystkie jajka bez wyjątku
Dużo szczęscia i dostatku w inwestycjach żadnych spadków!
zyczy..
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T14:36:18+02:00
Jaj przepięknie malowanych,świąt słonecznie roześmianych. W poniedziałek dużo wody,szczęścia oraz zgody
10 3 10