Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T12:46:17+01:00
Dla chrześcijanina śmierć jest czymś, co daje początek nowego życia - lepszego życia, a dla człowieka niewierzącego jest to po prostu koniec istnienia. Chrześcijanin będzie uważał, że po śmierci będzie przebywał z Bogiem i będzie mu w tej więzi dobrze.
2009-11-01T12:47:47+01:00
Dla Chrześcijanina śmierć jest następnym etapem po życiu, może nawet i ważniejszym. Chrześcijanin wierzy w życie wieczne po śmierci. Natomiast człowiek niewierzący uważa życie na ziemi za wypełnienie swojego zadania życiowego.
2009-11-01T13:33:56+01:00
Dla człowieka wierzącego życie jest największą wartością.
Życie polega na osiągnięciu celu sacrum - świętości, a więc nagrody za dobre bądź też złe czyny w niebie lub w piekle.
Wybór ten zależy od człowieka.
Śmierć dla Chrześcijan jest darem!
Natomiast co się tyczy człowieka niewierzącego to dla niego przeważnie najważniejsze są przyjemności i wartości hedonistyczne. Taki człowiek lęka się śmierci i traktuje ją jako zło, zmorę, zarazę i koniec dobrobytu ziemskiego.