Zad.1.
który wielokąt ma 2 razy mniej przekątnych niż doków?
a)trójkąt
b)czworokąt
c)pięciokąt
zad.2.
który wielokat ma 2 razy więcej przekatnych niż boków?
a)sześciokat
v)siedmiokąt
c)ośmiokąt
zad.3.
podczas ulewy spadło 250l wody na 1 m².jakiej grubości była warsdtwa wody?
a)2,5dm
b)25cm
0,25m

2

Odpowiedzi

2010-03-30T14:23:28+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-30T14:29:22+02:00
Zad.1- b): czworokąt
zad.2- c): ośmiokąt
zad.3- a): 2,5dm