Odpowiedzi

2010-03-30T14:29:47+02:00
Na miękkim twardym głazie leżąc stała i odpoczywała chłopczyk....Nagle ze słonecznego cienia zza nisko wysokiej trawy doszły ją odgłosy..Podbiegła tam idąc wolnym krokiem..A tam duża mała rybka jadła powoli szybko żując robaka...


haha;D takie bezsensowne;P
22 3 22
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T14:33:16+02:00
Zimą na zielonej łące przechadzała się biegnąc młoda pani po sześćdziesiątce. Kiedy ją zauważyłam, uśmiechnęłam się do niej ponuro. Próbowała zacząć rozmowę. Zaczęła mi opowiadać o tym, jak kiedyś jej dziecko uczyło się pływać w słonym jeziorze o kolorze zielonym. Wtedy ja szybko zaczęłam jej opowiadać jak powoli upływa mi czas na łące. Wyobrażałyśmy sobie czarne zające z mysimi uszami. Pokazała mi zdjęcie swojego kota którego nazwała jamnik. Była to bardzo interesująca rozmowa, lecz znudzona jej tokiem zakończyłam ją stwierdzeniem, iż w taki piękny dzień jak ten ponury poranek warto było biegiem pospacerować, lecz w domu zostawiłam moje latające chomiki, które na mnie czekają.
19 4 19